Для батьків
ПАМ’ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ
«Особливості участі учнів в освітньому процесі,
організованому за змішаною формою»
1. Освітній процес організовується з дотриманням всіх вимог законодавства про освіту, захисту персональних даних, Санітарного регламенту та безпечного освітнього середовища.
2. Освітній процес за рішенням педагогічної ради протокол № 1 від 22.08.2024 року, здійснюється за змішаною формою навчання відповідно графіку чергування очного і дистанційного навчання для класів (два дні через два).
3. Змішана система може застосовуватися для всіх класів.
4. Для організації дистанційного навчання вчителі закладу освіти застосовують платформи Google клас (Google Classroom), Learning Apps.org, Online Test Pad, Месенджери Skype, Viber, WhatsApp, Zoom тощо, та зручні способи електронного зв’язку.
5. У закладі освіти розклад занять та розклад дзвінків за різними формами навчання не змінюється.
6. Завдання для самостійного опрацювання розміщується на платформі Google Classroom у розділі «завдання», або вчитель задає домашнє завдання в кінці очного навчання.
7. Для учнів, які навчаються дистанційно педагогами надається чіткий перелік завдань та рекомендацій по їх виконанню.
8. При переході на очне навчання учитель-предметник проводить узагальнення та систематизацію матеріалу, що вивчався учнями дистанційно, дає відповіді на питання, що виникли, може проводити поточне та контрольне оцінювання.
9. Виконані завдання перевіряються вчителем при виході групи дітей на навчання за очною формою і за бажанням педагогів не потребують надсилання засобами електронного зв’язку вчителя.
11. Вчитель застосовує технології дистанційного навчання для учнів, які опановують навчальний матеріал дистанційно, про що вчитель інформує відповідно групу зручними засобами електронного зв’язку.
12. Для проведення обов’язкових видів контрольних робіт учитель може обирати будь-які форми контролю в тому числі і за допомогою інтернет ресурсів, які застосовуються з дотриманням принципів академічної доброчесності (прозорість,об’єктивність, неупередженність, самостійність виконання).
13. Діти з ознаками ГРВ, контактні особи з хворими на COVID-19 перебувають на самоізоляції і опановують навчальний матеріал дистанційно. Після одужання (закінчення періоду самоізоляції) учні приступають до навчання з наданням відповідної медичної довідки разом зі своїм класом.
Поради батькам!
Порада 1
Не забувайте приділяти увагу повсякденному спілкуванню з дитиною. І тоді колись почуєте: «Дякую тобі, мамо, за твою науку. Колисала ти мене, колиши й онуку».
Порада 2
Намагайтесь говорити спокійно і доброзичливо. Не зловживайте словами: «повинен», «треба». Не забувайте казати дітям «дякую», «вибач», адже вони вчаться того, чого їх навчають. Якщо дитина зростає у докорах, вона починає жити з почуттям провини.
Порада З
Будьте в міру вимогливими:
•виправляйте;
•реагуйте на недоліки;
•хваліть за мінімум — карайте за максимум. Примітка: інколи вмійте і «не побачити».
Порада 4
Спільні сімейні обіди — один з елементів належної культури поведінки, тільки не ті, де переважають уїдливі насмішки:
-Прибери лікті зі столу! Підніми голову, вона в тебе не глиняна!
-Не плямкай!
-Як ти їси, дивитись гидко!
-А хто за тебе «дякую» скаже!
Як говорив стародавній мислитель Сенека, «нелегко привести до добра повчанням, а легко прикладом».
То ж будьмо прикладом своїм дітям у всьому. Бо «блаженні ті батьки, чиє доброчесне життя є прикладом доброзичливості для дітей, зразком виправлення і правилом благих дій».
Порада 5
Дуже важливою умовою є дотримання принципу погодженості у вихованні,одностайності у вимогах до дітей. Слушними, на наш погляд, є зразки народної мудрості:
•Коли батько каже «так», а мати — «сяк», росте дитина як будяк.
•Біда тому дворові, де курка кричить, а півень мовчить.
Порада 6
Піклуйтесь про щасливу долю свого дитяти.
Знайте, батьки, — найкращий спадок для дітей не золото та маєтки, а гарне виховання і навчання.
Порада 7
Матері, привчайте своїх доньок до охайності, чистоти і краси зовнішньої. Знайте, що в народі доньок порівнюють з їхніми мамами за приказкою: «Який кущ, така й калина, яка мати, така й дитина».
Порада 8
Обов’язок батька — виховати в сина мужність, бо вона є головним показником зрілості юнака.