Організація методичної роботи

Педагогічний колектив освітнього закладу працює над такою науково-методичною проблемою:

"Реалізаці сучасних педагогічних технологій освіти на засадах компетентнісного підходу в контексті положень НУШ" 

Основні напрямки методичної роботи:

  • ознайомлення та вивчення нормативних документів МОН України;
  • надання реальної і конкретної допомоги педагогам у підвищенні їх професійної майстерності,
  • органічне поєднання професійних знань із практичними уміннями та навичками;
  • пошук оптимальних шляхів підвищення результативності уроків;
  • упровадження нових форм роботи з обдарованими дітьми;
  • вивчення та впровадження нових освітніх технологій у освітній процес.

Організація методичної роботи:

  • діагностування методичної роботи;
  • самоосвіта педагогів;
  • діяльність творчих груп;
  • наставництво;
  • творчі звіти вчителів.

Основні форми проведення методичної роботи:

  • засідання педагогічних комісій;
  • засідання методичної ради;
  • засідання методичних об'єднань;
  • взаємовідвідування уроків і позакласних занять із школярами;
  • творчі зустрічі з колегами по фаху;
  • педчитання, науково-практичні конференції, семінарські заняття.
  • відкриті уроки;
  • методичні оперативні наради;
  • лекції, доповіді, консультації, інструктажі, практичні заняття тощо.

Передовий педагогічний досвід

Вивчення та впровадження через:

  • взаємовідвідування уроків;
  • організацію наставництва;
  • методичні семінари.