Організація методичної роботи
Педагогічний колектив освітнього закладу працює над такою науково-методичною проблемою:
"Реалізаці сучасних педагогічних технологій освіти на засадах компетентнісного підходу в контексті положень НУШ"
Основні напрямки методичної роботи:
- ознайомлення та вивчення нормативних документів МОН України;
- надання реальної і конкретної допомоги педагогам у підвищенні їх професійної майстерності,
- органічне поєднання професійних знань із практичними уміннями та навичками;
- пошук оптимальних шляхів підвищення результативності уроків;
- упровадження нових форм роботи з обдарованими дітьми;
- вивчення та впровадження нових освітніх технологій у освітній процес.
Організація методичної роботи:
- діагностування методичної роботи;
- самоосвіта педагогів;
- діяльність творчих груп;
- наставництво;
- творчі звіти вчителів.
Основні форми проведення методичної роботи:
- засідання педагогічних комісій;
- засідання методичної ради;
- засідання методичних об'єднань;
- взаємовідвідування уроків і позакласних занять із школярами;
- творчі зустрічі з колегами по фаху;
- педчитання, науково-практичні конференції, семінарські заняття.
- відкриті уроки;
- методичні оперативні наради;
- лекції, доповіді, консультації, інструктажі, практичні заняття тощо.
Передовий педагогічний досвід
Вивчення та впровадження через:
- взаємовідвідування уроків;
- організацію наставництва;
- методичні семінари.